Julshopping, dag 3 / nyårstankar.

Tredje dagen idag jag köper julklappar. Dessa förbannade julklappar asså. Jag känner ingen julkänsla, inget julmys eller något sånt. Ska fan jobba imorrn! Men självklart måste jag ge mina nära någonting, men som johanna säger, jag ger av kärlek. Avskyr människor som köper något billigt utan känsla bara för att ge någonting. För att slippa få dåligt samvete. Det värsta är att sånna julklappar lyser ju igenom, koppar från in & finn lyser verkligen, billigt, budget och så. Inget fel på billiga saker egentligen utan tanken bakom dom, "jag köper nått litet". Usch. Bättre isf att köpa en presentförpackning, det blir åtminstone nästan alla glada för.

Mötte Nicole och Mirre inne istan också och gick en runda med dom. Nu är jag hemma och väntar på att min favorit, gissa vad, ska börja. Eftersom dom ska fira jul även i andra avenyn så kanske det inger någon slags känsla, eller? Jag, Krimmy och Johanna ska iaf ses imorrn kväll/natt hemma hos Johanna och mysa. Det är trots allt så det ska vara, man ska vara omgiven av folk som bryr sig om en och som man själv bryr sig om. Det är det som är vänskap och det är det som är livet.
Måste göra en djupanalys av året som gått också, vad som har hänt? vad det gett för konsekvenser och framförallt vad mitt nyårslöfte ska bli inför nästa år. Har en känsla av att det här nyåret kommer vara smärtsamt, att lämna detta händelserika, roliga men också extremt sorgliga året kommer att kännas tomt. Som att förlora en vän ungefär. Som en vän jag har förlorat i år, som många andra nära jag "förlorat" i år. Nej, fan. Nyår ska firas, men det lär ju bli ungefär som en sån där begravning då släkten festar efteråt. Typ glädje/sorgtårar och en massa alkohol. Vet dock inte vart jag ska vara på nyår en, det verkar ingen veta?

Nej, nu ska jag ta och raka benen med min nya herr-rakhyvet från gilette. Provade Tobbes och givetvis var den hur grym som helst trots att han använt den i ett halvår. Det är ganska givet egentligen, en rakhyvel som i första hand används till ansiktet måste vara bra och kan inte börja slöa efter 5 ggrs användning som venus.

Gillette Mach3 Power Nitro Rakhyvel

Hörs sen, over and out...

Varför ens bry sig?
Postat av: Blabla

bbbb.

2007-12-23 @ 18:40:42

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0