Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp, en extern hårddisk.

Snälla, kan någon ge mig en extern hårddisk så att min data blir brukbar igen. Det går helt enkelt att ha en dator med 20 GB hårddisk om man är fotograf som jag (...NOT)
Ska nog önska mig en av Ahmed, jag och han ska ut på stan på onsdag och han undrar vad jag önskar mig, nu vet jag. Men samtidigt, hur kul är det att få en extern hårddisk i julklapp när man kan få något snyggt och underbart. Hmm. Nu blev jag kluven. Men, jag behöver verkligen en. Plus att jag faktiskt ska ut på shoppingrunda med Helene på söndag. Det blir trevligt.

Börjar bli lite nervös inför arbetsintervjun. Men jag vill ändå tro att man bara ska vara sig själv och göra det man är bra på. Jag är en bra säljare, det vet jag. Varför tvivlar jag ens?


Kanske en sådan här, endast 990 kr på Siba.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0