Nyårsglitter.

Efter jobbet idag åkte jag in och köpte, inte klänning utan de här (de röda med silverplatå i mitten) asnajsa skorna med matchande läppstift och läpp-penna från Face Stockholm. Skorna var cheap, typ 280 spänn, läppstiftet (med tillbehör) gick på 415 kr. Det är dyrt om man ska vara töntig. Tjuvlyssnade på kunden innan mig på Face. Hon snackade om en beige läppenna som fick läpparna att se mycket större ut. Javisst, tänkte jag.
Måste ut och köpa snus, glömde det på vägen hem. SUCK.

Vet ju fortfarande inte vart vi ska ta vägen. Vi är ju rätt många så kan bli svårt att hitta en random hemmafest att bli inbjudna på. Men, vi har inte gett upp och kommer inte.

Har färgat håret vitt igen. Köpte en hårfärg igår på ICA, Tobbes Ica (bea). Hårfärg och andra sånna produkter är sjukt mycket billigare i en vanlig mataffär än typ på HM/Åhlèns/younameit. Den som jag brukar köpa kostade bara typ 35, vanligtvis (på de andra butikerna) kostar den runt 65 kr.

Fick julklappar av min kära pojkvän igår. Han är för söt. Men han köper för dyra klappar till mig. Skäms nästan. Men tack, jag tackar inte nej, utan ja till pojkväns fina julklappar. Fick Clinique 3 steps rengöring, ett nytt och skitbra headset till mobilen samt en tröja från ginatricot. Hoppas verkligen att han blir nöjd med det jag köpt till honom som FORTFARANDE inte har kommit... Men förhoppningsvis INNAN nyår. Annars jävlar. Eller typ, helst imorrn.

PUSSHEJ


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0