Rapport: Makalös julfest Arboga

Julfesten blev riktigt lyckad. Började med att var och en fick en liten pava vin i bussen. Lärde känna en astrevlig brud, Michaela hette hon. Folk började bli party på grund av vinet (men även spriten i sprite-flaskorna) och stämningen var bra. Efter detta fick vi fördrink (jag två), och förrätt. Salladgrejj fick jag, andra fick laxmousse-nått. Sen sjöng Vice-VD:n för oss. Några fick priser och konferienciern var duktig, väldigt duktig.
Maten kom in, fläskfillé med vitlökskräm och potatisgratäng, grymt bra. Två glas vin (tror det blev tre för mig) till maten. Vi hade fått bordsdam/bordskavaljer, och som tur nog fick jag en från Stockholmskontoret.
Han var trevlig.
BTW. Snackade en hel del med säljledarna och upptäckte att jag hade saknat de grymt. Snackade också med bossen. Allt var på topp, kan man väl säga.
Kul att träffa sina tidigare bekanter därifrån och så. Bussen gick därifrån vid 01:00 varpå jag somnade bums. Min snälla pojkvän hämtade mig när vi blev avsläppta vid Makalös.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Skulle badat med Nicole men det gick ju inte eftersom de förbannat nog spärrat hennes konto på gymmet?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0