Stolt vän.

Jag är otroligt stolt över dig. Du ska veta, att även om vi haft våra duster, så kommer jag alltid att finnas kvar för dig. Och då menar jag inte bara som "lyssnande kompis" utan som din riktiga vän. Vi har många roliga minnen tillsammans och delar otroligt tuffa men roliga minnen. Alla fester, all badtillfällen, klormaffian. Jag tycker att du har gjort grymma framsteg, och det gör mig gladare än du tror att du mår bättre, och framförallt vill försöka leva.
Kämpa på, det kan bara bli bättre.

ÄLSKAR DIG!

Varför ens bry sig?
Postat av: Nicole

naw babe

2007-12-11 @ 23:52:14
Postat av: Mischa

You deserves a better life! :)

2007-12-12 @ 10:09:10
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0