Låtar och personer som har/betyder någonting

Kom Amelia - Tommy Nilsson (Tobbe; Skåne, vårt första år tillsammans)
Hips Don't Lie - Shakira (Grekland, speciellt Nathalie)
Tretton - Håkan Hellström (Johannes, vet inte varför. Barnslig kärlek kanske)
Som jag ser dig - Mr P (Göteborg 07)
Brev från 10:e våningen - Thåström (Pappa, popåret under 06)
Bamse och Lilleskutt - Bamse (Sunda 2002- tror jag att det var-)
Ridin' - Chamillionaire (Damien, Grekland 07, Waikiki)
Summer of 69 - Bryan Adams (Krimmy, bardisken, rescue, säger det dig nått)?
Sjumilakliv - Martin Stenmark  (Viper hösten 06, minns ni HP)?
Party all the time - minns ej (Hp, Kryssningen i mars 07)
Min soulie - vet ej (Robban, så är det bara)
Nu är allting slut? - Amon och Julia (Robban, när du typ hade gjort slut och jag var i Paris och hade den på din Pa-sida)
Aicha - vem var det nu igen? (Utö sommaren 04)
All out of love - Westlife (Studenten 07, plus Tobbe, för det är liksom så jag känner)
Tonight - Reamonn & Xiatgiannis, tror jag (Zakynthos 07)
I remember love - Sarah Dawn Finer (Zakynthos 07)
Trying to recall - Skolfröken (det behövs inga ord, sista kvällen zakynthos 07, vi skrålade högt på balkongen, underbart, eller hur, vilka minnen)

De jag kom på just nu!
Det tråkiga är att mina och Tobbes låtar kommer komma först efter vi har gjort slut (men det ska vi aldrig aldrig, för jag älskar honom så otroligt mycket) - Fick kärleksryck, förlåt.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0