London 22-27/11

Tjena tjena.
Nu sitter jag här och är (som många vet) livrädd för att flyga. Jag känner ett vemod över allt jag kan förlora genom att sätta mig i det där förbannade flygplanet. Det är lugnt, det går över snart.
Ska möta Krimmy i Gullmars kl 19. Flygbussen har tydligen börjat gå därifrån nu, perfekt för mig. Har packat väskan men får panik över att jag vill ha med mig mer grejjer men något ska man väl köpa därborta?
Imorrn ska vi på middag hos Maia och Julia, blir kul. Att man har bekanta i London är rätt coolt.

Vad som har hänt i veckan?
Inte särskilt mycket, jobbat och jobbat. Sen idag köpte jag nya stövlar på beyond retro, skitsnygga i skin för ynka 479 spänn. De var typ från London också, så dom ska jag ha på mig när jag flyger ikväll. Har även blonderat mig i veckan så nu har jag nästintill lika blont som jag hade tidigare. Känner mig snygg igen, wow. Blondiner har faktiskt roligare, vad ni än hävdar.

Kommer att sakna Tobbe och Johanna mest, sen familjen givetvis. Det är egentligen meningen att Johanna ska vara med när vi reser så vi kommer tänka massor på dig!

Partyparty i London. Uppdateras säkert snart :) nås på mobilen.
pusshej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0