Today is a new day - the survival of the fittest

The survival of the fittest - New line of hatepeoplecrew

Igår var en jobbig dag. Idag gick det väl bättre. Förutom vädret. Vafan har hänt? idag var det inte ljust en enda gång utan alltid skymmande. Jobbade idag. Kul att träffa Johanna som vanligt. Tur att hon jobbar med mig. Var och tränade idag, skönt det med. Har inte gjort det på ett tag men all huvudverk släpper och jag känner mig piggare nu.
Imorrn är det julfest på jobbet. Givetvis ska jag och Johanna dit, men vi ska ta det mycket mycket lugnt i början för att känna in stämningen, inte läge att göra bort sig. Kanske går ut efter, Krimmy, du är väl på? Hmm. Ska jobba på söndag, känns cool. Om jag ändå partajar imorrn (överdrift) så kommer jag inte ha någon lust på lördag. Jag är sådan, tråkig och vuxen.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0