Bra dag.

Tvingade upp mig själv vid tio så nu har jag hunnit få gjort en del. Har diskat (det värsta som finns), hängt tvätt, och klickat hem ett par vita converse på ebay, och betalt dom. Så dom kommer under nästa vecka! Är så less på mina fjortisrosa som jag har klottrar höger och vänster på, hur kunde man vara så dum?

Borde gå ut och ta en morgonpromenad också, men jag och Tobb ska åka och storhandla så att jag kan göra matlådor. Måste försöka gå in på GI igen (fast att jag inte är alltför på). Jag ser ju gravid ut med den här svullnaden över magen. Ska nog försöka med typ glutenfritt och laktosfritt ett tag och se om det hjälper. Men men...

Ska snart iväg och jobba också, slutar 21:45 idag och börjar 7.00 imorrn. Fyfan. Om jag har tur hinner jag sova fem timmar! Och det är massa jag vill göra ikväll, det är Makalös afterwork, det är Nationalteatern och det är Club Killers ikväll! Bättre lycka nästa gång.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0