För att inte bli kvar förlänge vid datorn.

Idag har jag jobbat första dagen på hemtjänsten, och det kändes bra!
Jag har fått den lön jag ville och det var inte alls lika dålig stämning som på det andra stället jag skulle börja på. Så det kändes bra. Ett plus i kanten var att jag gick hem och sov på lunchen, hur många hinner det?

Gick förbi andra jobbet och lämnade vikarienycklarna, sen förbi c/o Carneheim och hälsade på lill-Märta, Hélene och pappa. Sen träffade jag Ahmed och köpte fina julklappar till mig själv. Köpte en Osis - dust it, en fin kofta från Zara, ett par hörlurar (skitbra) och två nagellack. Sen kommer jag nog få presentkort av honom med, han nämnde det. Och det tas alltid tacksamt emot! Nu sitter jag hemma och borde verkligen gå och lägga mig. Är irriterad, nya gossipavsnittet har inte kommit upp än så jag har inget att titta på. Läser dock en bra bok nu "innan jag dör" heter den. Handlar om en 16-åring som har leukemi och vill uppleva det viktiga i livet innan hon dör. Roligt tema va?

Nu är KGB-kryssningen bokad för oss i HP plus ett par andra. Den 29e januari blir det av. Och jag ska jobba som ett svin nu så att jag har mycket pengar att festa och shoppa för på båten! Yey, äntligen något att se fram emot!

Hoppas ni haft en bra dag!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0