Hey mr idiot

Hemkommen från jobbet, avklarat en av nio innan jul, alltså varje dag. Kommer kännas hårt! Men pengar är pengar och det vill vi ha. Idag jobbade jag på gruppboendet, imorrn blire intro i hemtjänsten.
Var hemma hos Tantan idag efter jobbet och hälsade på Venla. Det är inte sant hur roligt man kan ha åt en b-kändis. Jag som tyckte Alexandra Dahlström var söt! Men vilken tidgjord röst! Vi försökte även leta efter klipp på bandet vibbarna, fanns inga tyvärr.

Sitter nu hemma och passar syrran. Vi leker apotek och jag har varit både sven och lasse, båda med otroligt otrevliga anledningar till att de söker sig till Apoteket, typ bombmage, ihoplimmad käft och grått håravfall. Trevligt!
Har förresten fått sjukt långt hår nu! Beror nog på att jag slutat med löshår och börjar lita på min egen hårväxt. Mitt hår är typ lika långt nu som när jag hade löshår, finemang!
Imorrn ska jag julklappsshoppa med Ahmed, måste skriva ner min önskelista så att jag kan överlämna den. Vissa tycker ju fortfarande att jag (20 år) ska ha en sådan. Hmm. Personligen så har jag typ alla julklappar avklarade, ett par stycken till bara så blire prima!

Hörs!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0