Snott från daniellasvanholms.blogg.se, frågor och svar.

Bara för att jag har tråkigt.

Senaste
1. Kompisar du träffade: HP-crew (Johanna och Krimmy)
2. Personen du pratatade med: Nathalie
3. Du fick SMS av: Rasmus
4. Du kramade: Johanna (eller om det var Krims)

Idag
5. Kläder: Gråa fula tajts (tänker aldrig mer köpa Hms dom töjjer sig så förbannat), lång svart hoodie, skinjacka och mockastövloar
6. Bättre än igår: Hell no.

Imorgon
7. Är det: Lördag
8. Planer: Fira min 20-års dag med närmsta släkt + vänner.
9. Händer imorgon: Fest.
 
Favorit
10. Nummer: 6
11. Färg: Rosa, blått svart och vitt.
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Pappa
14. Humör för tillfället? borta.

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? tog bussen till Kärrtorps centrum
16. Vad åt du sist? jordnötter (stackars Tobb)
18. Tror du på distansförållanden? Ja, om jag skulle bli utsattn för det i min nuvarande relation.
19. Vem tänker du på just nu? Tobbe (varför svarar du inte)?
20. Tror du att personen tänker på dig med? Hell no.
21. Vart reste du sist? Thailand, Phuket
22. Vad gjorde du igår kväll? Firade älskling 20-år.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Pappa mer till innehållet, mamma mer kroppsligt.
24. Ler du ofta? för ofta.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har aldrig sett någon
27. I vems säng sov du i igår natt? Hos Tobb.
28. Vilken färg har din tröja? Vit och svart

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja, tror det.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Skadar mig inte med flit.

Lycka
32. Är du en glad person? Hyffsat, men också väldigt cynisk, svart eller vitt.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej.
35. Är lycka överskattat? Jag tror att man måste genomgå extremt mycket för att kunna känna total tillfredställelse och lycka.
36. Kan musik göra dig glad? Mest sorgsen.

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Absolut, älskad av allt och alla....NOT
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Skoja inte. Alltid.
39. Har du en flick/pojkvän? Ja, sen tre år.
40. Är du nöjd med det? Absolut.
41. Är du kär? Ja. Längtar för ofta efter honom.

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Människor
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Ah på lågstadiet.
43. Är du en mobbare? Nja, halvt. Jag står inte ut med människor som har så låg självkänsla så att de låter andra påverka deras liv genomgående.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Skoja inte.
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja, många.

Skolan
46. Gillar du skolan? Nja, rätt less efter 13 år.
47. Favoritämne? Samhällskunskap.
48. Värsta ämne? Naturkunskap. Banalt ämne.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nej.
50. Är skolmaten god? Aldrig.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0