Barndop + söndagsskakis

Var på Majken (min gudmors dotters) dop idag. Konstigt nog höll jag på att börja gråta i kyrkan för att jag blev, jag vet inte, rörd?
Har känt mig rätt skör på senare. Jag kan börja gråta eftersom en av mina tanter äter sin middag ensam - varje dag, för uteliggarnas öde, för tja.. I princip vad som helst. Antar att det är naturligt after all. Känns bara skumt.

Var tvungen att låna Tobbes astmamedicin imorse eftersom jag hade svårt att andas. Jag borde nog inte ha gjort det för jag har varit skakig i hela kroppen hela dagen och känt mig allmänt sjuk på grund av det. Ajdå.
Nu vill jag bara krypa ner i sängen och kolla på andra avenyn, dock är det tre timmar tills dess. SUCK.
Hur som helst.
Over and out


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0