bloggfan funkar inte

Har försökt att publicera hundratals (nej nej inte alls överdrivet) inlägg, men inget av de kommer fram. Vad gör jag för fel?

Kom nyss hem från förhandsvisningen av "London - The musical", den sög verkligen så jag och Johanna gick därifrån i pausen. Rätt. Eller hur?
Igår var jag på fest hos Sofie som fyllde 20, grattis igen! Sen sov jag för lite med för mycket alkohol i kroppen så jag har varit ganska så bakis idag. En rolig grej var en video, eller snarare två, som jag hittade i min mobil från kvällen när mobilen blev stulen. Haha, så jävla sjukt. Videona är filmade när jag tvingar Johanna att köpa godis åt mig för typ 70 kr och jag kan verkligen inte sluta garva. Jag är helt hysterisk och ingen fattar nånting. Den borde alla människor se. För jag blev så glad så jag har den som ringsignal nu. Mohaha.
Imorrn måste vi köpa bröllopspresent till Nina och Amine. Ska bli spännande, och nu är det bara 2 dagar tills de tackar ja till varandra. Romantiskt, javisst. Och jag har lärt mig sångerna utantill. Hoppas bara att det klickar med gitarristen.

Jaja, bajshej.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0