Café Opera

Igår vad jag, som sagt, på café opera. Jag, Johanna och Michaela kom för tidigt till Kungsträdgården så vi gick till soft och drack lite. Blev ett glas vin och en tequila. Appråpå Tequila, kan jag typ inte dricka det längre. Usch, vilka spykänslor. Vi fortsatte sen och mötte de andra för att ta plats på café opera. Vilken känsla det var inne på restaurangen, god service (men kunde varit bättre), god mat och trevligt sällskap. Notan gick inte på så mycket typ bara 2500 kr för 7 pers, inte farligt alls tycker jag.

När nattklubben drog igång blev det dock för mycket folk vilket ledde till att vi började tappa bort varandra och så. Det var lite trist, men sammanslaget var det en mycket lyckad kväll och jag ser verkligen fram emot bröllopet!




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0