Jag drunknar i räkningar.

Kan inte typ lyxfällan komma och reda ut min ekonomi. Det känns som att det dyker upp nya saker hela tiden. Just nu är det SL-kortet som stör mig. Från och med nästa månad ska jag köpa SL-kort när jag får lön (som börjar den 8.e) eftersom det funkar bra bara man säger ett annat datum än att det ska börja på en gång. SL-kort känns som en väldigt tråkig utgift. Hur mycket ska man bidra Stockholms lokaltrafik med egentligen?
Speciellt efter den idiotiska spärrvakten som sitter i kärrtorp som frågade mig om jag var dum i huvudet. NEJ, det är jag inte. Men jag HATAR er mobiltjänst eftersom ni är blinda hela bunten. PUNKT.


Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Du skulle ju ej ha såna problem om du inte festade så mycket hela tiden, tänkt på en kväll sparar du säkert 500:- om du inte går ut på krogen

2008-01-05 @ 11:01:29
Postat av: Mischa

Jag förstår din tanke men kan inte hålla med då mina krogkvällar ofta bara ligger runt 100-200 kr.
Mina pengar går till skit som t.ex tidningar eller saker från pressbyrån/sleven.

2008-01-05 @ 17:41:48
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0