Laddad inför nästa veckas träning!

Har suttit inne på funbeat nu och registrerat min planerade träning. Ser helt okej ut. Hade velat hinna med att träna mer men den här veckan går det inte ihop. Jag och Johanna ska ju på musikal (London musical) på torsdag, sen måste jag jobba en kväll på Makalös samt att jag ska på födelsedagsfirande eller ut med tjejerna på onsdag. Så vi får väl se. Imorrn blir det åtminstone core och stepup för min del. Även lite jogging ska jag väl hinna med tror jag nog. Så trist att Nicole har stukat foten, men med hennes vilja så blir hon nog bättre snart. Trist att träna själv bara, men hon är nog på fötterna snart! Håller tummarna för hennes skull!

Snart börjar andra avenyn så Tobb är påväg hit så att vi kan titta tillsammans. Har längtat hela veckan efter söndag? VA? tänker jag själv, men det är verkligen "andra avenyn" makes my day. Haha.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0