Ledig dag, 2

Igår spenderade jag i princip hela dagen åt att gå till polisstationen, hämta polisanmälan, tillbaks till phonehouse som nekade den, så jag fick komplettera den på ett internetcafé, fick in anmälan. och nu ska jag bara vänta på att få en ny telefon. Jag tror att det är så mkt pulande kring det där enbart eftersom folk ska ge upp och köpa en ny telefon. Jag brukar vara en sådan som ger upp men den här gången ska jag fan inte det!
Försöker få tag i butikjäveln nu, vi får se hur det går.
Angående gårdagen, jag hann med att träna också, good. Gick på Stepup bas-passet som förra måndagen, grymt bra, men grymt mycket träningsverk idag.

På kvällen åt jag middag med Johanna och mamma på grekisk, efter det gick jag och Tobb på bio. Det blev
Arn - tempelriddaren. Konstigt nog var den bra. Jag brukar aldrig gilla sånna filmer men den här var faktiskt både spännande och innehöll många olika teman. Good good. Nej, nu ska jag styra upp mig lite.
BAJSHEJ


Varför ens bry sig?
Postat av: nicole

det är albert som gjort hjälmarna till arn och några andra i filmen, coolt va :D

2008-01-16 @ 01:50:15
URL: http://theweirdone.blogg.se
Postat av: Mischa

Ascoolt :) har du sett filmen?
puss

2008-01-16 @ 18:54:45
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0