Min kroppsvikt består av 75 % muskler!

Och här har jag gått runt och känt mig mycket större än alla andra bara för att jag har vägt mer. Men, vägningen idag på gymmet visade att jag endast har 25 procent kroppsfett vilket innebär att jag har ca 75 % muskler. Jag blev verkligen glad. En befrielse typ?
Nästa vägning ska jag ha ännu mer procent muskler.

Kom nyss hem från boxpasset. Fan vad det tog! Det var en annan instruktör idag, en kille. Och killar är ju ofta hårdare med träning (öööh)? Hur som helst, det var ett riktigt fyspass och jag och brudarna slog oss genomblöta (och då har jag inte ens nämnt alla armhävningar, upphopp och situps vi fick göra). Hur som helst, hade redan sprungit 15 min innan så känner mig helt slut i kroppen. Det är så det ska vara! Eller hur?

Imorrn är det lön och jag har betalt alla räkningar i förväg på nordeas hemsida. Känns inte kul men någongång kommer jag till ett slut, när jag b la inte har två mobilräkningar att betala, samt inga skulder att betala. Men, det dröjer någon månad. Denna månad får jag nog nöja mig med mina 4500 kr som ska räcka till allt. Men, jag har, liksom Johanna, gjort en budget. Typ 1125 kr per vecka, och då har jag sparat åtminstone 500 kr den här månaden. Jaja, vi får se hur det går.




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0