Mina nyårslöften


1 - Jag ska få bättre koll på min ekonomi. Lägga upp budgetar samt betala av nuvarande skulder. Detta innebär även att jag inte ska teckna några nya mobilabbonemang eller köpa teknikprylar på impuls.

2 - Jag ska ta vara på det som är viktigt och göra det bästa för att sluta ta på mig ansvar över saker jag inte kan göra någonting åt. Den här punkten innefattar även att jag inte ska stressa upp mig eller oroa mig för om andra inte trivs i vissa situationer. Det är helt enkelt inte mitt ansvar.

3 - Jag ska börja träna, på riktigt. Jag börjar från idag. Jag ska minst träna 2 pass i veckan under det här året. Helst mer, men minst 2 ggr i veckan. Jag ska varva gym (med styrka+kondition) med yoga och kanske afrikansk aerobics.

4 - Jag ska få mer rutiner i vardagen och gå och lägga mig i tid för att på så vis orka mer på dagarna och bli piggare.

5 - Jag ska ha, åtminstone en dag/en kväll i veckan när jag bara ligger i sängen och läser och tittar på TV. Jag behöver mer egentid.
6 - Jag ska inte lägga ner energi på vänner/bekanta som bara tar utan att ge.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0