Myskväll med Glamour och VR

Och nej, jag är ingen hycklare. De är de två som är mina favoriter även om Veckorevyn inte håller samma standard. Men ändå. När man ändå är ledig imorrn tycker jag att man ska göra sin kväll glamourös på eget vis. Genom en skön dusch (eller hellre bad), minispa och en nybäddad säng samtidigt som man gluttar lite på två och en halv män och garvar som en riktig man (det sista bara för att bryta det typiska tjejiga).

Förövrigt tycker jag att Krimmy passar jävligt bra i sin frisyr men att hon passar jävligt bra i mohawk också. Krimmy är en av de få människor jag känner som passar i kort hår jävligt bra, behåll det!
Krimmy nu, Krimmy förrut




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0