Sjukling = ingen träning och inga pengar

Vaknade imorse igen och kände mig skakis. På det hade jag även ont i halsen och mådde illa. Trist.
Missade därav även mitt step-up bas pass som jag brukar gå på. Men förhoppningsvis blir det träning imorrn istället. Imorrn ska jag gå och jobba. Annars innebär det att jag inte kommer dit förrän på torsdag, och det är lång väntan för mina tanter.

Tittade klart på Andra Avenyn precis. Tycker det är komiskt att de, på hemsidan har byggt upp värsta grejjen kring serien. Typ ritat ut en karta vart karaktärerna bor samt massa annat konstigt som jag inte förstår nått av. Men det gör säkert de 99% andra 14 åriga tittarna. Hur som helst. Längtar som vanligt till nästa söndag så att jag kan se resten. Det slutade spännande den här gången...

Gjorde massa loppisfynd i helgen. Skoj, kanske kommer upp lite bilder sen...
pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0