Tidningsfrossa

Blev, konstigt nog, otroligt sugen på en massa tjejtidningar (helst utländska, typ brittiska glamour) att lyxa till kvällen med. Kanske kan lura med mamma ut på biltur? Det är förvisso inte överdrivet långt till OK så skulle kunna gå. Men vet inte om det är värt det. Kanske, tidningar är livsnödvändigt för min tillvaro. Det är mitt sätt att lyxa till en tråkig vardag med påföljande jobb dagen efter. Det är väl det som mina pengar går till förövrigt, och mat såklart. Undrar vad min matbudget ligger på egentligen, vore intressant att se. Nu när jag äter åtminstone GI-inspirerat går det ju åt massa pengar till kött och sånt. Det vore skillnad om jag åt soppa varje dag, det vore billigt och bra.

Jaja, nu ska jag lura med mig mamma till OK!

Pusshej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0