"du har bara en rygg"

Kom precis hem från gruppboendet. Faen vad jag får ont i ryggen asså. Helt sjukt. Jag hoppas inte det är något permanent...
Har deppat idag över mina icke-existerande planer i sommar, trist asså. Folk åker till höger och vänster och rakt fram, men jag står bara still. Tur att jag inte är den enda som jobbar heela sommaren. På tisdag fyller Johanna år, då ska vi hitta på något skoj. Men annars är det typ bara jobb som väntar.
Den här veckan känner jag mig ensam, jag gillar inte att sova själv och det får jag verkligen göra nu...
Vad jag har för planer i veckan:

onsdag: jobb på Makalös, utgång med Nina
torsdag: ledig (och bakis möjligtvis)
fredag: jobb, utgång med Kim.
lördag: vet inte, brudarna förmodligen.
söndag: jobb...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0