update.

Under helgen var jag i Gbg, sjukt skönt att bara komma bort efter allt som har varit. De senaste veckorna har varit jävliga men nu börjar allt ordna upp sig. Efter något negativt kommer ofta något positivt...
Det var åtminstone sjukt kul i gbg och vi festade med Daniel och Sandra i lördags och var på "mama mia", som även den fick mig att grina typ. Men, den var bra.
Nu är jag tillbaks i hemtjänsten, oroar mig dock som fan för min rygg som ständigt gör lite ont nuförtiden. Måste helt klart byta typ av jobb för att bli av med det här. Vad händer i veckan då?

Måndag (igår)
Jobb (suck), träffade Hélene och åt på tacobar med Johanna.
Tisdag
Jobb (igen), mamma och Tuld kommer hem från landet så ska väl umgås lite.
Onsdag
Jobb...Afterwork, såklart! Vem är på?
Torsdag
Jobbar sent... för att gå upp tidigt på fredagen.
Fredag
Jobb...
Lördag
Jobb (fyfan)
Söndag
Ledig, äntligen...

Men behöver som sagt några glädjeinslag den här veckan, så hör gärna av er om ni vill hitta på nått, jag är på.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0