Barnkalas!

Idag ska jag, Johanna och Krimmy hålla i Tildes "barnkalas". Jag har i ett svagt läge lovat att vara Åsna, hur nu det ska gå till utan mask och så. Mamma får helt enkelt tillverka en mask i papper åt mig eller nått som jag kan ha. Johanna ska vara clown, lucky bastard. Skitenkelt ju, och Krimmy, hon ska vara bi. Det passar på henne.
Tänkte ta en stavpromenad och möta de andra i Skanstull lite senare. Har även kommit på att jag ska dricka två smoothies varje dag. Drack en så himla god i går i Sauk-gallerian. Visst, den kostade 39 kr, men att göra den själv borde vara mycket billigare.

Ikväll ska vi på party hos Nina och Amine. Trevligt trevligt. Men, vi ska inte köpa tre liter vin, för då har vi ingen koll. Glas efter glas, svart efter svart liksom...

Buhu, saknar redan älskling som åkt iväg till Turkland nu. Åkte klockan 4 inatt. Hoppas han får det bra!


Varför ens bry sig?
Postat av: Amanda

ah, det är en sjuk dokumentär. en av killarna åkte till typ italien o letade håriga kvinnor och gick runt och småstönade för sig själv :S

2008-03-15 @ 12:41:09
URL: http://snyggamanda.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0