Deppmåndag.

Har haft sjuklig tandvärk hela helgen. Och då menar jag verkligen hela helgen. Började i torsdags.
Vad har jag gjort i helgen då? tjaa...

Fredag:
Min lillasyster fyllde år och vi hade lite "kalas" för henne hemma. Är dock väldigt besviken på en person, som på grund av konflikter med en annan gäst (eller värdinna), inte dök upp. Så jävla lågt. Det har väl ingenting med min kära syster att göra. Från och med fredag hatar jag vuxna som inte tar sitt ansvar gentemot sina barn/barnbarn/barnbarnsbarn. Skitsamma. Är riktigt ledsen och besviken. Och ja, kan tyckas konstigt att jag är ledsen över det. Men det beror framförallt på att jag har varit med om det där sjukt många gånger själv och inte vill att min lillasyster ska bli utsatt för samma sak.
Förövrigt var middagen hyffsat trevlig. Sen kom Krimmy och Venla förbi och pratade musik innan Sätra. Kände mig tom. Väl på festen mötte jag Amanda. Det var sjukt trevligt och jag insåg hur mycket jag saknar henne. Jag hoppas verkligen att vi någongång i framtiden kan bli tajta igen. Hur som helst. För mycket fylla, slog huvudet i en sten så det började blöda men inte riktigt som jag sa till Tobbe "buhu, jag blöder från huvudet". Well... Lördag då...

Lördag:
Vaknade upp med ångest, "hur fan kom jag hem". Ringde Johanna vid 7-tiden på morgonen, hon mindes inte heller. Krimmy mindes. Hon var lite av en saving angel i fredags. Hade sjuk baksmälla hela lördagen, påminde mig om hur äckligt det är med alkohol. Åkte till loppisen med mamma. Hittade lite roliga saker, bla en frisörvagn till rummet som jag kan ha alla mina hårprylar i för 30 spänn. Sen även en del schysta småväskor, en adidadjacka och en bok. Efter detta var det middag med Tobbes familj. Det var trevligt och resten av kvällen spenderades med min älskade pojkvän för vi hade vart tillsammans 3 år då. Jippie, kan inte fatta att tiden har gått så sjukt snabbt! Vi kollade på "mannen utan öde" och myste.

Söndag:
Vaknade av en otrevlig överraskning som min pappa berättade. For hem och försökte lappa ihop. Resten av dagen tränade jag med Nicole. Eller tja, vi tränade åtminstone nästan i två timmar. Vi tränade box och simmade sen. Vi pratade om vårt största intresse, kost och hälsa och om muay thai som vi kanske ska börja på. Låter skoj. Åkte hem och kollade andra avenyn med min Tobb. Och nu...

Ja nu jobbar jag igen, och jag känner mig inte alls fit for fight efter gårdagen + den här förbannade tandvärken som aldrig går över trots antibakteriell/anti-inflamatoriska tandkrämen och min entandade borste. Mår piss. Ska träffa pappa efter jobbet. Ska åtminstone bli roligt.

BAJSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0