Drägglivet

Okej, så här mycket har jag inte festat på länge (ja, jag är en mes). Gårdagen blev inte lika lyckad som fredagen men hyffsad ändå. Vi var: jag, Johanna, Nicole, Lisa och The Devil. Vi började på SK, drack snabbt, sen Wollmars och sen After. Träffade psyko-människor på After (oväntat) så pallade inte stanna där. Folk är ju heelt galna. Och ja, det är ju inte ett sådär bra ställe, nej nej, alltid sunkhak. For life. Mötte upp Nathalie i Kärrtorp sen gick vi hem till mig och skvallrade och hade det trevligt. Kul att se henne igen!

Idag ska jag på påsklunch hos Yasar (c/o Wahlberg). Nejmen, ska äta "påsklunch" hos Lennart och Ying med Johanna. Dricka chapel hill och vara allmänt bakis (även om jag faktiskt inte är bakis idag). Enbart trött, kom hem vid 5 tiden inatt igen...

Idag kommer hjärtat hem. Välkommen till Helvetet live liksom...
Hp känns lite uttjatat, men helvetet, det lockar!

Ha det bra!

Pusshej

Varför ens bry sig?
Postat av: Nathalie

Det är alltid trevligt att få träffa dig!

2008-03-22 @ 19:50:44

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0