Johannas och min "spring-tävling"

Idag hade jag och Johanna en bisarr springtävling när larmet gick. Oj vad det gick... Haha, det tjejen kan verkligen förgylla vardagen. Jag gav henne påskgodis och en tidning, sen fick jag godis av henne.

Kom precis hem från bion "en lanthandel i Provence" som jag såg med mamma och Johanna. Storyn var hyffsad men jag störde mig något enormt på huvudrollsinnehavaren som betedde sig som en praktsvin tre fjärdedelar av filmen. Usch. Men den var rörande och min längtan växte, jag måste utomlands, och bo!

Ska snart ut på SK och supa med Nicole över våra bittra liv. Nej inte riktigt, vi ska ha kul och snacka och fira! För det förtjänas. Sen att jag typ inte har några pengar är ett mindre problem, eller nått. Nej, men jag har faktiskt betalt av de mesta av mina skulder. Om två månader är jag skuldfri, känns underbart! Då är jag äntligen oberoende och fri! Kan göra vad jag vill...
Påskhelgen blir lugn. Imorrn middag med familjen hos en bekant sen bär det av till Johanna eftersom hon är en del av min familj. På lördag kommer tobben hem, så sköönt, sen på söndag ska jag försöka träna. Och imorrn. Jag suger. Jag är fett omotiverad nu när Nicole inte kan träna. Men imorrn ska ska ska jag verkligen göra det. Innan middagen. Har ju endå inget annat planerat.



Sov gott.
Bajshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0