Min syrra äter som en häst.

Har glömt bort det där med att barn kan käka så otroligt mycket fast dom är så små. Min syrra är 8 år och växer förmodligen som en häst. På bara ett halvår har hon börjat äta dubbelt så mycket som mig och mamma tillsammans från att vanligtvis äta små bebisportioner.
Undra om jag också åt så mycket?
Hon är nu inne på sin tredje portion och vi kollar barnprogrammet. Nu kom mamma hem så förmodligen kommer jag bli medlurad på en kanelbulle eller nått.

Ett "ljus" ringde mig idag. Jag svarade inte, jag orkar inte vara lyssna på självömkan, rättfärdigande av en totalt oansvarig handling. Så om du tror att du ska få ömkan från min sida tror du fel, sucker.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0