bitterfitta

Gårdagen blev lyckad!
Efter middag med farsan åkte jag till Anna och drack vin med henne och Nathalie. Sen dök Nicole, Liisa, Krimmy och Mattias upp - också trevligt!
Det värsta var att jag skulle jobba idag, och det gjorde jag också. Så klockan sex ringde klockan och jag begav mig. Urk, vad trött jag har varit idag. Sovit två timmar nu och är fit for fight again!

För övrigt känner jag mig fortfarande sjukt skör. Det känns som att jag ska börja gråta av typ allt. Jag känner mig dissad, utsatt och utanför, utan någon egentlig anledning. Jag hoppas verkligen att det här lägger ner snart, jag pallar inte att vara ett känslomonster. Det klär inte mig.
Ska snart möta upp Johanna i medis och ta ett par glas på tuck kanske, eller kvarnen? nåja. Vet inte riktigt, men någonting blir det. Sen ska vi eventuellt möta upp lite folk senare ikväll. Det kan bli en lyckad eller en dålig kväll. Vi får se.
Ska ju jobba imorrn också, ett niotimmarspass! Det enda jag tänker är pengar. För de passen är jobbiga, ingen rast och ganska sega. Men men. Man får ta det man får. Har två pass i veckan också, ett på tisdagkväll och ett på fredagmorgon. Great.


Min mamma och jag har diskuterat paniken kring att vara jättekissnödig redan i början av tågresan hem, att avväga att gå av för att få gå och kissa, och sen när man äntligen kommer hem få kissa. Att sitta på ett tåg och vara kissnödig är fan det värsta som finns!

Ha en trevlig kväll!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0