Det går bra nu.

Det är rätt fantastiskt att nästa gång man ser sin barndomskompis så är hon värdinna på spybar. Intressant, och fan vad jag är avis. Jag vill också komma nån vart. Typ bli butikschef. Är ju inget större fan av Stureplan.

Idag skulle jag ha jobbat kväll men blev fruktansvärt allergisk och bara nös och snorade, så det var ingen idé. Men jobb på morgonen blev det iallafall, ska upp snortidigt imorrn också och jobba mellan 7 och 15. Sen blire träning med Nicole, förhoppningsvis poweryoga och kondition innan. Kom på idag att jag jobbar sjukt nära Eriksdalsbadet, det blir liksom inte motgången "guud vad jag jobbigt att gå ner dit, och sen komma upp igen". Utan, strandpromenad liksom längs Årstaviken och sen vips är man där!

Imorrn blir det middag med Johanna på kvällen, hon ska ju förmodligen flytta in hos oss vi årskiftet så det blir planering, sen utgång med Nathalie och Anna. Blir 90's eller spybar (nu när jag eventuellt har en möjlighet att komma in). Haha. Blev erbjuden att bli bjuden på bio av Tantan, han och Venla ska gå. Men det kanske blir en annan gång. Den här helgen skulle det inte hända nått men plötsligt dök det upp massor, where is the money though?

För er som undrar om jag fortfarande har godisstopp i vardagen, yes I'm keep going strong och har gått ner tre kilo sen jag började. Vill gå ner till min normala vikt och har två kilo kvar. Fyfan vad de där litrarna vin har satt sig på kroppen. Förövrigt bryr jag mig inte så mkt vad jag äter. Idag åt jag t.ex. startmüssli och mjölk till frukost, nyttigt, nääe. Men. Det känns stabilt att inte äta godis och att inte dricka i vardagen (bara vid undantag). Det har som sagt gett lite resultat. Nu måste jag komma igång ordentligt med träningen så att allting går i balans liksom.

Det är förövrigt way too cold att springa ute nu, jag förstår att Tobbe inte kommit igång igen.
Nu ska jag och Tobb kolla vår favorit Swingtown och mysa. Han med äggmackor, jag med ägglukt i hela rummet.
Sov gott och hörs imorrn!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0