Måndag igen.

Sen jag började jobba så här oregelbundet har jag inget problem med måndagar nu förtiden, vadå? Idag har jag liksom varit ledig. Eller inte riktigt, har varit på två intervjuer som jag håller tummarna för! Framförallt för den ena. Får reda på fredag hur det gick. Sen har jag tränat, och jag skulle träffat Nathalie också, men det hanns inte med - förlåt, kan du imorrn?

Var uppe vid tolv idag, första intervjun halv tre, andra halv fem, och sen träning på det. Och jag har typ stressat ihjäl mig. Dock otroligt skönt att träna. Vi skulle gått på box, men det blev inte så. Så tränade är vi inte än. Blev 20 min cykling och 20 min jogging - och det är inte fy skam. Imorrn blire poweryoga och core 11-12.30, nice. Ska snart över till Tobben och sova, ska nog kolla lite nerladdade serier. Tankade ju faktiskt rederiet igår. Så det tåls att titta på!

Hoppas ni haft en bra dag!


Reunion var det i lördags - trevligt!

Varför ens bry sig?
Postat av: Anna Lund

2008-11-03 @ 22:20:35
Postat av: Anna Lund

Haha också laddat ner rederiet! Trodde ja va den enda :)

2008-11-03 @ 22:21:12

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0