Nya tag!

Efterlängtat möte med Johanna idag. Fan vad mitt liv blir tråkigt utan er vänner!
Har precis kommit hem från jobbet, gick rätt dåligt, men jag var där iaf, hundred points.
Idag har jag fått höra att jag är bitter. Jag är nog lite bitter tyvärr. Men jag ska försöka ändra på mig, vem vill umgås med en bitter jävel liksom?

Har sökt lite jobb idag, två hemtjänster och en glitter. Hemtjänsterna skulle höra av sig i veckan, Glitter ska jag nog besöka imorrn förhoppningsvis. På jobbfronten intet nytt, men har fått jobb hela tiden på gruppboendet så det känns bra. Kommer ju åtminstone generera typ 3000 spänn extra. Förhoppningsvis lite pass nästa vecka också. Men får se.

Helgen ser död ut, har inga pengar. Och kan inte trolla. Men vi får väl se vad som dyker upp!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0