Spontankväll

Igår vad ju jag ledig. Då passade jag på att träffa Venla och Nina. Asroligt!
Vi satt först och fikade i ringen, tog en sväng (och en till fika) i Skrapan. Jag och Nina kollade affärerna i götgatsbacken, hon shoppade, jag tittade på. Efter detta, Carmen! Vi tog tre glas vin och hade supertrevligt. Jag älskar de där spontana stunderna som bara blir så lyckade. Det var jätteroligt att träffa Nina (och Venla såklart), det var ett tag sen och vi hade mycket att uppdatera! Det var en full jävel som raggade på Nina som kände sig obekväm - han ska med ikväll! Haha.
Har varit och jobbat idag till klockan ett, sen blev det indisk lunch med far min, sen en sväng förbi teknikmagasinet för att inhandla julklappar och ett bluetooth-headset. Jag tar bara sönder de med sladdar!

Imorrn åker jag till Paris och börjar som vanligt få lite separationsångest, därför ska jag göra som alla andra fredagskvällar, umgås med trevlig folk och dricka vin på Söder! Kanske hörs innan jag åker, annars see you on wednesday så ska jag göra er alla avundsjuka med mina shoppingfynd från the town of love, Paris!


Nina och jag i Paris 05, hon med dreads, jag med löshår!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0