A-kassan nästa...

Nu ångrar jag som fan att jag inte gick med i A-kassan. Om jag hade varit det hade jag kanske fått ut en lagom lön den här månaden, lite mindre än vanligt men ändå överkomlig? Hur fan kunde jag vara så förbannat dum?

Skitsamma. Jag tror intervjun idag gick bra, hoppas det också. Var i Farsta och sökte jobb. Har förbannat ont i huvudet och har sett klart andra säsongen av "secret diary of a callgirl". What's next?
Passar syrran och hennes kompis, just nu mumsar dom på en vessuvio framför tvn. Imorrn blire jobb igen.. Men jag är heelt off. Och det menar jag. Mitt huvud gör ont pågrund av allt hostande. Fyfan.

Hoppas ni haft en bättre dag!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0