I can still recall our last summer

Laddade precis soundtracket till Mama Mia filmen, fyfan vad fina låter det finns egentligen!
Nog om det. Kom nyss hem från en lång och intensiv löpartur som inte var den skönaste direkt. Jag har så svårt att hålla ett rimligt tempo när jag springer själv...Nåja, ska snart in och klippa Hélene, sen middag med Ahmed och sen Afterwork med Makalös.

Jag och Tobbe var ute igår och firade att jag slutat på gymmet. Vi åt god mat på Jesses, dock var Tobbes fisk först rå, men han fick en ny sen. Sen hyrde vi nya Iréne Huss rullen, schyst, men somnade som vanligt 20 minuter innan filmen tog slut. Var så sjukt trött verkligen. Men nu är jag hyffsat pigg igen.
Köpte lite grejor igår efter jobbet, en snygg klänning - bild på mig i den kommer sen, och en snygg kjol som jag blev helt kär i trots att jag hade lite svårigheter att få igen dragkedjan. Jag vet att jag förmodligen nämnt att jag hatar att ha klänning och kjol men min androgyna och trista "jeanslook" tröttar ut mig, ville ha något att känna mig kvinnlig och snygg i. Färgade håret vitt igår också, det blev lite ojämnt - men så blir det alltid i början eftersom färgen blir lite gråskimrande först och sen mattas av. Så nu är jag väl snygg igen?

Appråpå Mama Mia igen, fyfan vad söt Amanda Seyfried är! Och vilken röst.



Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0