totally off.

Sitter på Makalös, och idag har jag verkligen en sugig dag. Tyvärr. Började dagen dåligt med nervositet inför lönesamtal, resulterade i att jag bara fick tre poäng första passet, därför måste jag ge fan nu sista passet. Men måste säga att jag fått grymt mycket förmånligare lönevillkor, hur det går i praktiken vågar jag inte snacka om än.
Jag är så sjukt trött.

När jag kommer hem ska jag och Tobb ut och springa, vet inte vilken runda det blir idag, får väl se. Ikväll blir det utgång med morsan och vännerna, återkommer om det. Skönt att ha en hel helg ledigt for once! Känns underbart att ha slutat på gymmet. Slippa tidiga mornar och så. Det tärde verkligen även om det var ett mycket trevligt ställe att jobba på. Nu är jag människa igen och kan återgå till mitt sociala jag. Borde gå med i A-kassan, men det är mycket man borde, eller hur?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0