OMG

Vad lattad jag blev nar jag var inne pa UD's sida nu. Demonstrationerna i Bangkok verkar nu ha lugnat ner sig rejalt och typ avslutats? Jag och Tobb ska ju som sagt flyga dit imorrn vid halv tio tiden. Aven om jag kant mig hyffsat lugn hela tiden vet jag att mor min darhemma har oroat sig en del, och sakert far ocksa! Nu kan ni nog vara lugna iaf. Sjalv har jag anda kant mig hyffsat lugn iom att vi inte ska in i staden utan endast vistas pa flygplatsen, men men.

Som sagt, vi har checkat ut fran vart rum, legat pa stranden, och precis atit lunch. Ska ta en dusch och hanga vid datorn de sista timmarna innan vi hoppar pa natt-taget till Ho Chi Mihn. Sjalv gillade jag inte det dar taget sarskilt mycket. Det var lite overkill att enbart dela vagn med en massa vietnamerser och tagvakter varav ingen kunde engelska. SUCK. Nu kanns det atminstone bra att vi valt att aka natt-tag. Vill inte att en enda dag till ska ga till spillo enbart for resandets skull. Annars kanns det ratt skont att aka harifran nu. Bade jag och Tobb langtar till Thailand som kanns mer familjart an Vietnam. Mer tryggt, trots kaoset som har varit! Sa imorrn vid den har tiden har vi landat pa Samui. Kanns bra!

Tog massage igar och idag pa stranden av en rolig kvinna. Oljemassage pa hela kroppen och huvudet, riktigt skont vare! Lite dyrare an i Thailand men ocksa battre enligt mig. Hur ofta unnar man sig massage pa stranden i Sverige liksom!?
Nej nu vill jag att det ska ga ett dygn sa jag far se mina kara vanner som kommer till Samui ett par timmar efter oss, ses!

Hor av mig till dig pappa och mamma (som inte laser den har bloggen) nar vi landat i Bangkok imorrn!

Harebrahej!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0