Update

Vi blir kvar pa Phangan ett tag till. Kanns som stallet motsvarar var efterfragan. Sol, bad, o-liv utan stress, samt en del folk i var alder. Under gardagen stack vi ivag pa en annordnad battur - hogst overskattad. Vi kunde inte aka till tva av stranderna for att det var for mycket vind och vagor. Baten var en bat av typen longtail, alltsa B.

Under gardagen var jag valdigt trott hela dagen. Sov forst 11 timmar till morgonen, sen tre timmar mellan sju och tio, och sen gick jag och la mig vid elva, och har sovit till nu. Hoppas den har dagen blir mer energirik. Anar att gardagens somn grundas pa varmen, mitt skrubbsar pa benet samt viss tristess. Pa torsdag har vi planerat att ta oss over till Tao for lite snorkling och strandliv. Sen blire Bangkok med shopping, battur och sightseeing.

Harebra hej!


Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Ta vara på varje sekund i himlen, ännu är den en tid kvar. I Sverige är det inte speciellt mycket himmel, bara prat om lågkonjunktur och arbetslöshet och Piratebay...


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0