Way too hot

Om man inte kan bada - pagrund av de onda vagorna, sa maste jag (i vanlig svensk ordning) klaga pa vadret! Fasiken vad varmt det ar! Var precis ute pa en langpromenad langs stranden pa en timme och svetten bara rinner. Da ar det frustrerande att inte kunna ga ner och ta ett dopp!
Nu sitter jag (aterigen) nere i hotell-lobbyn och vantar pa att Tobbe ska vakna sa vi kan ga och ata frukost! Jag ar vralhungrig som vanligt. Det dar med att ata ar en grej som har blivit svar att kompromissa har nere. Tobb ar van att ata ett stort mal om dagen och sen klara sig pa det. Sa kan absolut inte jag ata! Jag maste ata tre mal atminstone om dagen, fast lite mindre maltider. Detta problem leder till att innan middagen vid 8-9 pa kvallen sitter jag och tjurar for att jag ar hungrig medan Tobbe menar pa att vi at nyss! Suck!

Tankte lata er dromma bort lite genom en bild av omradet...


Nha Trang beach

Varför ens bry sig?
Postat av: Venla

Vi vill ju se

Saknar dig! Pouss

2009-04-10 @ 10:37:18
Postat av: TC

Jag tycker att du ska strunta i när Tobbe, som ju har ormlika matvanor äter. Ät när du själv vill. Vad är det som är farligt med vågarna?

Postat av: Mischa

Haha jo, jag gor det!

Nej dom ar bara otroligt hoga och det gar typ inte att bada. Man spolas upp langs strandkanten om man far en san vag pa sig. Jag undviker att bada efter att jag upplevde vagorna igar. Jag fick sand i hela bikinin!



Venla: Saknar dig ocksa kara van hoppas du har en jattefin fodelsedagsmiddag!

2009-04-10 @ 15:48:32
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0