The day after tomorrow.

Kommer jag att vara en ensam flickvän. Min kära käraste underbaraste finaste åker imorrn, och jag har inte fattat det än. Vi gnabbas som vanligt på vårt kärleksfulla sätt. Däremot har jag varit extra mån att på nätterna ligga mellan hans skulderblad och känna värmen från ryggen. Det är trygghet det... Gråt. Imorrn åker han. Hur ska det här gå?

Om ni vill läsa om kryssningen så gå på Krimmys blogg, jag har varken ork eller lust att sitta och återberätta det som hon redan gjort exemplariskt. Nu ska jag snart till jobbet. Igår hamnade jag i en konflikt på jobbet, det var inte kul. Jag kokade. Men men. Är lite groggy i huvudet, i brist på min egen astmamedicin tog jag en dos av Tobbs. Det borde jag inte ha gjort eftersom vi har två olika typer av astma. Då vet jag det till nästa gång!
Äh, dags att kila.

Hörs senare eller aldrig!

HAREBRAHEJ


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0