Fyfan.

Vilken träningsvärk jag har. Nu har jag tränat två dagar i rad, sprungit en mil sammanlagt och tränat styrka. Johanna var med igår, Krimmy idag. Angående förra inlägget har de här två dagarna bara spätt på min ilska för folk som är passiva, och klagar på att andra inte fixar saker åt dom. På folk som försöker mildra sin egen ångest genom att sätta sig i jämställt läge med någon de varit taskig mot bara för att de inte står ut med skulden. Gah. Jag är arg. Och jag har haft en pissig dag på jobbet. Jag har gråtit och mått dåligt. Men nu känns det bättre. Nya tag...

Vi avhandlade lite trevligt HPmys på Tacobar ikväll, därför inlägget blir så sent. Imorrn blire jobb i hemtjänsten, halv åtta börjar jag. Men men. Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av att kroppen känns trött och genomtränad. Vilken feel-good känsla. Måste dock tanka på ipoden med ny musik, min träningsmusiklista har redan börjat trötta ut mig.

Ha en trevlig kväll!

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Alltså jag har skickat typ fyra sms till dig idag men både de li och torbjörn säger att de inte fått de sms jag skickat både igår och idag så är rädd att de inte kommit fram till dig heller och skriver därför för säkerhets skull lite här (mina pengar tog slut på mobilen just, köpte nytt kontantkort i morse men har stått i massa telefonkö och nu har jag inte råd att köpa d förrän nästa vekca igen....så får ta d på internätet-tror att dcet är rätt säkert du kollar dhär ofta liksom :))



De tog upp oss på personalmötet på Eriksdalsskolan i förmiddags och rektorn ringde för en timme sen: vi har fått en ny biträdande rektor, Jan Erik (som verkar ha betydligt mkt mer tid för oss)att ha kontakt med, angående tjejgruppen. Vi har bokat en träff tisdagmorgon klockan nio, hoppas du kan då, det är på skolan. OM du inte har tid så får väl jag gå själv, men hoppas!!!



Men iaf, väntar på att du ska ringa för du skulle ju göra d när du slutar jobbet och klockan är över sex:( Sitter iaf på punkt medis. Hör av dig när du har tid! Det är ju gratis att ringa om du har comciq men jag kan liksom inte nes koppla upp och sms-funktionen är ju handikappad, vilket gör att jag känner mig handikappad i min kontakt med dig...:) Så du vet tatt jag VILL höra av mig till dig iaf. :)



Och så har jag lite annat att säga också. :) Plus vill träffa dig i allmänhet ffs!!!



TACKHEEEJPUSS från V.

2009-01-08 @ 18:06:32

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0