Gubbahand

Gubbahand begreppet skapade min far vid tillfälle. Jag minns inte hur, men det låter inte trevligt...

Sitter nu och tankar hem lite av mina favoritserier, lipstick jungle, californication och filmen twilight som jag har hört ska vara bra. Skönt att bara ligga hemma och slappa en måndagskväll framför datorn, ingen press alls.
Det är så skönt med bärbara datorer, brukar ofta slockna bredvid den i sängen. Sen vaknar jag och fortsätter kolla, låter som en gamling, I know. Men jag och min gubbe är riktiga åldringar. Idag råkade han säga kilo istället för kilo (ni vet när man utalar med k istället för ch), det skrattade jag gott åt. Vet inte vad jag ska hitta på när han ska åka bort från mig i en hel månad. Jag kommer bli galen. Men han har lovat att ringa mig varje dag, och han skulle bara våga lämna mig nu när thailandsresan är betald och klar. Haha. Mohaha. Makt.

Jäger är gott men jag gillar inte att det är örtlikör. Det får det inte att smaka lakrits längre, nåja. Slut med absurda funderingar. Harebrahej.



Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Tobbe ser ut som en riktig sotarpojke. Passar i den där lite ostyriga frisyren. Kram Pappa

2009-01-05 @ 23:34:57
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Anonym

Haha jag hade pecis vaknat där, tror jag i alla fall =)

2009-01-07 @ 17:47:15

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0