It is.

Vaknade vid tolv idag efter en god natts sömn. Har suttit och fixat sånt där som man inte har tid med annars; sagt upp comviqabbonemanget, tre-bredbandet, betalt en räkning samt planerat jobb/skola. Kom in på vardagspsykologi! Jättekul tycker jag. Och den har jag tid att gå också, bara två helger sammanlagt (7,5 poäng). Känns som att min hjärna behöver lite intellektuell stimulans. Johanna var duktig, hon gick och tränade! Det gjorde inte jag. Jag har fortfarande feber och är skakig i kroppen. Idag är jag ledig som tur är, imorrn blire jobb - men först vid 14. 
Har även bokat in pass för nästa vecka, så nästa veckas plan ser ut enligt följande:

Måndag - Ledig, farfar fyller år.
Tisdag - Jobb 7.30-16.45, hämta Tuld i skolan.
Onsdag - Jobb 16.30-22.45
Torsdag - Jobb 16.30-22.45
Fredag - Jobb 7.30-16.45
Lördag - Ledig
Söndag - Ledig

Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Din blogg är värderad till: 12 712 kr enligt "Bloggvärde"

2009-01-18 @ 01:29:01
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Mischa

jävlar, jag börjar bli rik :)

2009-01-20 @ 16:01:50
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0