Jag gillar starkt...

***** är ny på facebook, vill du skriva något i hennes logg?
Haha, ny på facebook? Född i farstun?
Grymt, jag vet.

Sitter hemma nu, har en liten rast från jobbet. Har varit en slapp dag. Sovit länge, tränat och nu jobb. Det är perfekt att jobba kväll tycker jag. Visst, det är inte 8-timmars arbetsdag, men det motsvarar väl ungefär 7 timmar med OB-t. Imorrn ska jag iväg och träna igen och även till Universitetet och anmäla mig till "vardagspsykologin" som börjar snart... Och sen förstås, jobb på kvällen! Efter det blire treehouse spelning på KGB, kan bli najs?

Näe, nu ska jag bege mig tillbaks till jobbet och slutföra det sista! Ha en bra kväll,
bajshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0