Kuckelikuuuu!

Dags att vakna. Nu är jag superpigg, såklart! Har jobbat klart för en stund sen och ser hela natten framför mig. Ska nog kika på någon tv-serie/film, ta det lugnt och chatta! Haha. Inte för att någon är online på MSN samtidigt men ändå. Vet ni? Jag trivs otroligt bra på mitt nya jobb. Skönt schema, schysta kollegor/chefer, schyst lön och bra geografiskt läge! Vad mer kan man önska sig? Dessutom är jag i och med min kvällsrad garanterad minst 10 000 kr i månaden, och då menar jag minst. Min tjänst ligger på 60%, resten kan jag jobba någon annanstans eller där, för det behövs alltid timvikarier på dagtid!

Gud vad jag är glad!

Harebrahej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0