Utmattad

Nyligen hemkommen efter min dag med 14-timmars jobb. Om det var värt det? vet inte. Bättre blev det inte av att Johanna och Tobbe har min portnyckel båda två, men inte jag. Det kändes miserabelt att stå utanför och söka kontakt med mamma i lägenheten för hon var ju och duschade. Nu låter jag bitter, men det är jag inte. Jag är bara väldigt väldigt väldigt trött. Och jag ska snart sova med min underbara som jag längtat efter sen i förrgår. Känns så tomt att inte ses.

Imorrn blire träning med Johanna. Blir ett core-pass och kondition, kanske lägger på lite styrka också. Vill ha snygga armar till sommaren och just nu är jag väl sådär halvnöjd. Kör rejäl styrketräning på schemat nu för att bli av med gädd-hänget (stavas det så), man blir analfabet av att inte plugga.

Rörigt inlägg - jag vet. Nu ska jag sova och mysa med pojkvännen.

Harebra hej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0