Worldclass hero

Sitter här och tar det lugnt i rummet. Idag har varit en lång dag, och längre blir den. Har jobbat, lagat mat (på lunchen) - mycket mer motiverande att veta att man får betalt för att laga mat - skämt åsido. Efter jobbet åkte jag och tränade, blev 20 min crosstraining och 25 min styrka. Tränade musklerna på maskinerna idag för omväxlingens skull, det ska ju ge bättre resultat att variera. Efter det åkte vi hem och åt middag. Oj, glömde säga att jag färgat min pissgula rand jag hade i skallen. Nu är jag vit i håret igen. Det såg så trashigt ut, speciellt med tanke på att jag inte tvättat håret sen i lördags, haha.

Jag och Tobb ska gå på bio snart, blir Wallander-hämden. Ska tydligen vara bra och det var ett tag sen de kom ut med en ny film. Ser fram emot det! Försöker träffa min så mycket som möjligt, han åker ju om skrämmande fem dagar! Fan asså. Jaja... Ha en "trevlig" kväll!

bajshej


Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Håller med om att det känns bra då man får tillfälle att göra något för sin egen del på betald arbetstid :-D

2009-01-28 @ 20:37:19
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Mischa

Det är klockrent, på så vis kan man skaffa ett,två eller hundra jobb och bli rik!

2009-01-29 @ 15:25:30
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0