almost

Sitter nu hemma och har en kort rast innan jag fortsätter jobba. Är väldigt trött idag - men har hunnit med mycket.
Först var jag hos mormor och hälsade på, sen åt jag lunch med pappa. Vi köpte en grismask för 5 kr som jag sedan väckte stor uppmärksamhet med mellan Skanstull och medis - mentalpatient. Det skrattade vi gott åt. Sen mötte jag Krims och MatteP på fyra knop där dom åt crepes. Lyxlirare! Sen har jag jobbat och håller på och jobbar.
Imorrn blire också jobb, 12-21. Egentligen en väldigt jobbigt pass då det inte ingår något pass. Men jag fortsätter som vanligt att boka in en massa jobb. Snart Thailand liksom. Om två dagar kommer mitt hjärta hem! Fan vad tiden har gått snabbt ändå! Ojoj, ska bli riktigt roligt!

Näe, nu back to work.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0